Planificarea nunții – Wedding Planner Agenda
Salutare! Astăzi o să vă prezint micul meu ajutor în organizarea nunții. Așa cum v-am mai povestit, eu sunt o persoană mega organizată și genul acesta de lucruri îmi place să le am sub control (total dacă se poate). Primul lucru după ce eu și iubitul meu ne-am logodit a fost să dau un search pe Google legat de planificarea marelui eveniment… chiar dacă mai era un an și jumătate până la nuntă. Așa am ajuns pe pagina White Sand Boutique unde am găsit o super agendă/ wedding planner. Neavând experiență, am hotărât să o cumpăr și să văd ce este de capul ei.
Nici nu îmi trecea prin cap tot ce putea cuprinde această agendă – este un MUST HAVE dacă ții la timp și resurse! Pe lângă faptul că îți spune ce să pregătești/stabilești și cu cât timp înainte, este și un foarte bun organizator:
- Poți stabili și nota în detaliu aspecte ale evenimentului, cum ar fi tematică, servicii, momente, aranjamente, detalii privind hairstyle, make-up, luna de miere, ținută miri etc.
- Buget și avans servicii – unde îți poți nota ce buget aloci pentru un serviciu, cât ai cheltuit în final și avans servicii cu dată și sumă cheltuită.
- Programul nunții îl poți organiza în ziua respectivă pe ore: coafor, machiaj, pregătire miri, plecare miri, cununie, ședință foto, intrarea în sală, dansul mirilor, feluri de mâncare, momente artistice etc.
- Calendarul privind programările anumitor servicii pe luni/ zile și ora.
- Lista de invitați este împărțită în funcție de unde vin: din partea mirelui/miresei, prieteni comuni etc. și de asemenea, se pot organiza pe mese.
- KIT DE URGENȚĂ – partea asta chiar mi-a plăcut și mi s-a părut super folositoare pentru că îți recomandă ce să nu omiți în cazul în care apar situații neprevăzute.
- La final ai niște pagini libere de notițe care pe mine, personal, m-a ajutat să scriu ofertele discutate cu anumiți furnizori de servicii.
Din punctul meu de vedere, agenda asta este absolut genială, este complexă și potrivită persoanelor care își doresc să aloce timp și energie în organizarea nunții lor la un cost foarte mic, în locul unui wedding & event planner. Partea și mai tare în toată această poveste este faptul că agenda devine și îți rămâne, pe lângă pozele și filmările de la nuntă, o amintire frumoasă a efortului depus și a imaginației/creativității tale.
Voi cum ați procedat?
Pe data viitoare!
Teodora
1 Comment